יום חמישי, 5 ביוני 2014

למה ביום המשפחה הבינ"ל זוכרים גם את החיות?

בכל שנה, ב - 15 במאי, מציינים בכל רחבי העולם כולו את יום המשפחה הבינלאומי. מדובר על יום אשר בו נוטים הורים לצאת מוקדם מן העבודה, ומקיימים ארוחות משפחתיות, פעולות קהילתיות, וכיו"ב. מה הקשר בין הנושא הזה - לביקור שלכם אצל וטרינר? אנו מזכירים לכם זאת, מאחר שאם יש לכם כלב או חתול בבית - תמיד צריך לזכור כי הם חלק מן המסגרת המשפחתית שלכם לכל דבר. לא רק שכל וטרינר יגיד לכם כי הכלב או החתול הם החברים הטובים של האדם - הם ממש כמו הבנים, האחים ואפילו ההורים שלו.

במה הדבר קשור?
       בני משפחה אהובים - קודם כל, הכלבים והחתולים נחשבים כבני משפחה לכל דבר, פשוט משום שהם אהובים
וטרינר
מאד. לאורך שנים, הכלבים והחתולים יוצרים קשרים אמיצים מאד עם כל בני המשפחה. הם גם מקבלים אהבה -  וגם נותנים לא מעט אהבה לכל בני הבית מטבע הדברים. גם החתולים או הכלבים אשר נחשבים קשוחים יחסית - תמיד מחזירים אהבה.
       דואגים לחיות שלנו - לא לחינם ציינו את הפניה אל וטרינר דווקא ביום המשפחה הבינלאומי, משום שאתם לא פעם מוצאים את עצמכם דואגים ממש לכלבים ולחתולים שלכם. אתם תבחרו עבורם רק וטרינר מקצועי ומעולה, אם יש להם בעיה באוכל אתם תחליפו אותו כמובן, אתם תדאגו לחסן אותם היטב, ובקיצור - הכל כדי שיהיו להם חיים נהדרים בסופו של יום.
       וגם מחנכים אותם - ממש כמו שאת הילדים שלכם אתם מחנכים ולעתים קשוחים איתם - מתוך אהבה כמובן, כך גם אצל החיות שלכם. צריך לעתים לזכור שהאהבה לכלב ולחתול משמעותה גם משמעת - בכדי שאלו לא יפריעו לבני המשפחה האחרים.

אהבה שאין לה גבול

כדאי תמיד לזכור, שהכלב והחתול הם בני משפחה גם בכך שהם תמיד יאהבו אתכם ללא גבול. הם תמיד יראו אתכם כחלק מהמשפחה שלהם, ומבחינתם - אתם אף שייכים לאותו זן, ואתם חתולים או כלבים בדיוק כמוהם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה